welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
Saturday 4 January 2014 | 09:18 | 0 letters

salam, 

Kaki ku sudah selangkah menaiki tingkatan 5, ceh ayat. dok sabo bulan 3 ni boleh lah banggakan diri jadi 17 tahun hehehehehehehe. So apa cerita sekolah?

Aku duduk PALING depan, cepat-cepat aku pilih tempat hehe. and cikgu semua sporting nak nak puan mas

"cubalah banyak banyak beristighfar sikit, ni langgar meja sikit je pak this, demmm yu, sheeeeet"

lmfao and aku terfikir nak amek tusyen. nak biarkan diri ni busy selalu takdolah asyik terfikir nak online/whatsapp/wechat/twitter/skype dan sebagainya. sedor sedor lah diri nak spm :(

anyway, aku dah terhilangkan fanfiction aku yang dalam phone tu sebab tukar phone baru. nangis... and aku buat cerita baru ok bukan yang lama lagi. tunggu ah ada masa aku siapkan then print huhuhu. maaf ye kawan kawan ku dah 2 tahun mu nunggu </3

Okay salam, sign out blog dulu.

just close your eyes and picture the perfect world with you in it <3

Older Post | Newer Post