welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
Thursday 11 July 2013 | 07:10 | 0 letters

Hey Assalammualaikum,

Selamat menyambut Ramadhan guys, harini ramadhan ke-dua. Alhamdulillah aku masih kuat berpuasa (yelah sebulan ganti puasa tahun lepas sebelum masuk ramadhan) hahaha sapa suruh tak ganti awal-awal siaaaaa...

Tapi aku rasa ramadhan ni macam tak cukup tidur sangat, homework melambak je.. Actually aku tengah buat ICT, kena present tapi ... nevermind lupakan je nanti jelah aku buek ... esok ke, or sabtu time tengah free... sebab.. aku.. terlupa.. nak buat petang tadi hahaha bunguk me self.


ok suddenly i miss this movie ^ , apa nama dia? UP kan? rasanya lah.. k lari topik k lari.. SO. selama dua hari berpuasa ni, semalam je ada orang teman gi baazar, sampai hati korang k ... hahaha kata takde duit ok fine, sorry lah ajak korang *cedih* btw, its JULY BROOOO...

Lagi 3 bulan je nak masuk Oktober and I CANT WAIT !! hongkong for the win!

Jujurlah kan, aku sebenarnya mengantuk sangat ni, aku tahu apak aku nunggu aku habis main komputer sebab dia nak take over lol .. nevermind, aku rasa baik aku tid0q je kang dia fikir aku ni saje tidur lambat.

NOO DAH PUKUL 10 !! OK BYE AKAUN TAK SIAP K

Follow your heart but take your brain with you


Older Post | Newer Post