welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
Tuesday 16 July 2013 | 05:38 | 0 letters
Assalammualaikum,


Tadi kat sekolah time agama, ustaz panggil kumpulan Bani Umaiyah untuk tanya soalan kat tajuk pembentangan. Then aku tanya ah, sumbangan dia, tiba-tiba je tiga ekor makhluk kat belakang tu.. terkekeh kekeh gelak. K I was like, "oh, teruk sangat ke soalan aku?"

Then si S panggil "farahi, kau tak rasa pape ke?" peh naik darah aku, rasa macam boleh kena heart attack. Bulat-bulat je aku pi ingat aku datang P lol... Then si A dah tergelak macam nak mati. Then si S kata "ada pin kat baju kau" k aku dah malu sikit je, nasib baik tak datang piyed hahaha.


minionnnnnnnn~ 

comel kot lol, so okay, I'm out of story, and aku ngantuk, and aku actually lupa apa homework hari ni so, I will just, go to sleep and dreams something sweet awh, AH ok, btw aku pelik sikit dengan cara islam diorang dekat egpyt etc sana sebab beza dengan malaysia. so takpe aku nak tanya ustaz/ustazah je nanti kenapaaaa? hahaha k bye

Someday soon, things gonna start working out



Older Post | Newer Post