welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
7/7/13
Sunday 7 July 2013 | 06:26 | 0 letters

Assalammualaikum,

macam biasa, hi! lama tak online. ok itu tipu semata-mata, hari-hari ceq online hahahaha cuma malas nak update blog je. dengar cerita, kelas ICT nanti kena buek blog. Oh I just wish that aku boleh buat blogskins sendiri.

Dulu pernah try ok, tapi lupa segala-galanya huehuehue. ok sakit perut.. Recently aku makin tak sihat jk rasanya sebab puasa kot, (ganti) yelah orang buka puasa makan nasi aku makan? maggi lol. rasanya ni gastrik nihh.. aduh k.

ok back.. so apa aku nak post tadi? ah transformice. "transformice lagi?!" hehehe maaf, itulah satu-satunya game yang aku addicted, taktau dadah apa dia letak dalam game tu sampai aku ketagih gini. Memang! tiap hari aku main.. Aku try stop ah, *dah bape ribu kali cakap nak stop* NOOOO i can't!! that's why!! PLEASE BLOCK IT!!! jk

Ah takpe ah, nanti slow-slow dia stop sendiri ah tu maybe first sebab bosan. and second sebab muak and mual dengan perangai players dalam tu. Aku rasa aku dah jadi diri aku yang dulu balik : kuat carut. disebabkan mereka yang mempengaruhi aku yang mudah terpengaruh ni :(


REMEMBER THIS CANDY?! OK I MISS IT.. A LOT! Ada jual lagi ke? lama tak kuaq pi kedai runcit ka, supermart ka. yelah orang FA kan jk. ok i miss my childhood but who cares?

THIS !

Ramadhan is near! and aku dah prepared awal-awal. hehehehe, ok aku just harap tahun ni aku datang 'p' lambat or sekejap je sebab aku malas nak ganti lagi.... tadi aku ganti puasa tapi dok busy mengangkat barang akak aku pi kolej dia sampai separuh mati, terpaksa lah ceq bukak puasa ceq yang rare tu.

mohon aku dapat laksanakan puasa ganti aku tahun ni... goodluck me! :)

OK, aku rasa aku dah bebel banyak, banyak nak cerita ni tapi haizh lupakan jelah hehe, kbye.

C YA / SEE YA o/

Things will get better :)



Older Post | Newer Post