welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
Idgaf
Wednesday 26 June 2013 | 00:42 | 0 letters

Assalammualaikum,

Lamo den tak post kan? takpo den busy takdo masa. ok banyak ke cerita? tak rasanya. jerebu makin reda, aku ponteng 2 haghi (hari) sebab jerebu. mmm taknak aku bermandi jerebu kat luar then sakit sia-sia aku keluar. 

Semalam hujan lebat, diorang kata "maybe diorang tanam benih hujan kot?" and I was like "WTF is benih hujan?! tak pernah dengar sia!" LOL. yeah tapi diorang cakap masuk berita blablabla, tapi semalam aku patut tidur je.... dah hujan sedap-sedap time panas-panas gini, maklumlah summer kan? peh jet.

btw, haritu ada pemilihan sukan, aku nak masuk tapi... time tu pening gila sampai aku guling-guling kat lantai kat rumah. So, conclusion nya, aku ponteng sekolah and tak dapat nak masuk sukantara tu. (pemilihan sukan) and aku cam sedih sikit je lol..... 


hahaha, nampak tak image tu lol. ah allergic aku makin teruk. padan muka aku sapa suruh makan sotong pagi tadi... ok then, aku puasa harini. ganti, okay lagi 5 hari , sedih ok sedih... and!!!!!!!!

cikgu suruh aku masuk tokoh nilam, oh gosh aku takut weh neves sume ada!! aku dah la tak pandai nak bercakap, meluahkan jk. then nak kena cakap depan awam? eh? liddat lol. pape pun aku kena baca banyak isu semasa, isu semasa...?

urm pembuangan bayi etc? yush,, aku kena ingat faktor/langkah/cara mengatasi semua tu! ah goodluck myself i love you myself :*

k arh, aku dah ngantuk, puasa lagi penat gila. dengan transformice takleh bukak eh banyak cantik si tigrounette ni ,... dah ah, bye :)

I can't remember what it's like to not be tired.


Older Post | Newer Post