welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
Wednesday 19 June 2013 | 02:52 | 0 letters

Assalammualaikum,

Exam is over and I'm screwed up.. My results tak memuaskan and I'm dissapointed.. Yeah memang tak ada yang fail tapi rasa macam , WHY THE HECK MY RESULT'S ARE WORST THAN BEFORE?!

Semua menurun! kecuali math,ekonomi, agama and akaun. yang lain semua hancuz berderaiz .. kecewa hatiku berkecai harapan wuuuu cedih gila kot. padahal separuh nak mati tu study.. and i kept thinking "ni baru mid-year, bila dah final mahu aku mati betul2 bila study.."

Kawan aku kata "syukurlah kau takde fail macam aku" and actually, aku bersyukur sangat yang aku tak fail macam last test, tapi apa kene ngn result aku cacat je.. elok-elok semua A,B tiba turun C,D . Mana tak sedih? Itu membuktikan yang aku memang noob and tak boleh nak catch up dengan bab-bab baru dalam pelajaran..



tapi takpe lah , benda dah lepas tak boleh kenang hahaha jet ayat. btw, aku makin distance ngan hasya. yelah, masing-masing busy kan? aku busy study, dia pun busy study untuk pmr , ye masing-masing dah beso, wakakaka. ok, aku ngantuk sebenarnya tapi melawan mata haha, memang aku addicted kat  transformice -.-

nanti ah aku slow-slow stop, weekdays je tak payah main, sabtu jumaat, boleh on hehe, tapi takleh lama nanti addicted lagi lol.... ok lah, aku nak tit0 (tidur) ahahahhaa, kbye assalammualaikum.

You can't start a new chapter of your life if you keep re-reading the last one.

Older Post | Newer Post