welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
Life-
Tuesday 23 April 2013 | 11:24 | 0 letters

Assalammualaikum, it's been a while.

Mana datang mood nak post blog ni? rasanya berbulan juga blog ni terbiar. well, who cares? ain't nobody got time for that (lol). Well since dah lama tak post, adalah juga cerita aku nak kongsi. friendship? love? family? well, we'll see soon.

First, it's about friendship. okay, aku mengaku aku agak rindu juga zaman gemilang dulu *ceh*. tapi semua dah berubah, umur meningkat, kita semakin matang. tapi bagi aku, tersangatlah susah hendak mencari kawan kat sekolah. I mean, come on man, we've grown up, please use your brain to think. kalau aku dapat kawan pun, kawan yang suka gunakan aku untuk tujuan-tujuan tertentu *dem*. So I've decided to be alone, sebab aku dah biasa alone at home and at school. aku memang tak gemar bercakap even with my own family.

About love? aku tengok anime ni ada jugalah rasa lonely, lagi-lagi bila kawan cyber + real life ada pakwe/boyfriend and diorang cerita pasal "boyfriend" diorang tu. hey, tipulah siapa tak jeles kan? so.. about my crush, aku sudah memutuskan bahawa aku nak give up. sebab aku nak tumpukan kat pelajaran tahun ni, well, someone said to me "jodoh takkan datang kalau kita tak cari" tapi maaflah kawan, aku salah suka orang *chuckle* my friend likes him, and he's kinda likes her. damn, why am I so unlucky? (lol)

Who cares anyway? kalau Allah datangkan jodoh aku, maybe time tu aku akan rasa sunyi/lonely/etc and mungkin masa tu aku dah bersedia. yeah, actually i'm hurting inside. tapi aku lagi rela kalau aku yang terluka daripada aku tengok kawan aku yang sakit hati. yeah people said "tak payah nak jaga perasaan oranglah kalau diri sendiri terluka". aku pun taktaulah hahaha.. tak apalah,, moga-moga ini yang terbaik untuk aku.

mid-year exam is near! study mode is on! :)


Older Post | Newer Post