welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
another day;
Saturday 17 November 2012 | 08:05 | 0 letters

Assalammualaikum, 

Berkurun lamanya blog ni terbiar sampai berhabuk dibuatnya, hey i'm back! It's been a while, lagipun aku rarely online. kalau aktif pun, aktif twitter sebab bukan senang nak dapat laptop ni dari kakak aku. my laptop broken, and mak aku tak nak betulkan. sampai hati angpa tsk tsk. So, what's today story?

RIMUP- ;NOV/6/2012; aku pergi lawatan ke sekolah SMK desa serdang, serdang as wakil SMK__ //mesti rahsiakan sekolah aku// kami berenam, pergi including myself. first-first sampai memang nervous lah, sebab aku ni jenis pemalu orangnya. tapi kalau dah kenal aku, korang akan cakap "oh i wish dia ni pendiam". okay, back to the story. tak perlulah cerita pasal pendaftaran kan? tak penting pun.. tiba je, semua dah buat senamrobik. semua pakai baju sukan, tapi kitorang? kitorang special pakai baju sekolah. sedih tahu tak, orang normal, kami abnormal. apapun aktiviti dia memang best. tarian naga/singa, tarian sumazau, belajar pakai chopstick, kerjasama, ofc lah and lain-lain. so tiba masa nak balik, rasa sedih pulak.. yelah sebab dah kenal dengan kawan baru kan? mine is a elementary school. dia UPSR tahun ni tapi nampak matang and senang gaul :) rindu kau oit, and that chinese girl. So that day end up macam tu je. sam add aku kat facebook tapi aku tak dapat pulak twitter/facebook budak upsr tu. sorry aku tak tanya pun nama dia haha...

TODAY- ;NOV/18/2012; setelah sekian lama menunggu, akhirnya dapat jugak aku laptop ni. aku edit blog, hello new blog, baibai old blog. and dah update (this post). esok mak aku pergi hospital lagi, ya cuti tahun ni kami tak ke mana-mana, just ke hospital sebab anak buah aku operation kepala. alhamdulillah dia selamat menjalani operation. so lepas ni tunggu kuman dah hilang baru operate jantung dia. aku harap sangat dia boleh survive.. rindu nak main dengan dia hmmm... yelah aku kan anak bongsu mana ada adik hehe.. by the way, aku dah master lagu ukiss-0330 on piano. sekarang aku belajar lagu "river flows in you" and on my way belajar lagu "love me" by yiruma. my faveret pianist ever! okaylahhh aku rasa aku dah post terlalu panjang. tadi aku edit blog macam nak mati. letak code lagu ni tak dapat, code lagu tu tak dapat. last-last aku polak, aku biarkan je takde lagu hahaa.. okay okay, got to go, friends waiting at habbo! byebye..

Assalammualaikum :)



Older Post | Newer Post