welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
Time goes by and never return-
Wednesday 23 May 2012 | 14:32 | 0 letters
Assalammualaikum, :)

hai hai, thursday coming and I can't wait for friday :3

Mid-year exam has passed, no more exam till August I think. They said the trial come on August. Omg, I'm scared already.. Yeah PMR dah dekat, and aku satu hapak tak concentrate kat pelajaran. Pasal mid-year exam tu, diorang kata turun naik kelas. I wish aku dapat masuk balik RK, InsyaAllah RKB or RKA.. Rindu kelas tu gila-gilaaaa!

I mean rka, yeah.. dulu time form 1 taknak belajar betul-betul. Rapat sangat and terpengaruh ngan budak-budak 'hot'. trololo, bila dah down baru sibuk nak naik balik, tu pun bukan main susah nak masuk rancangan khas. Kk, aku ni pathetic huhuu..

Okay, lupakan kisah silam. Time goes by and never came back. Let it be history and let me make a new history :) Yeah, my only wish right now is to be a successful girl in the past and present. Aku nak baiki balik kesalahan aku dulu, aku bukan lagi macam dulu and aku taknak jadi aku yang dulu. I'm searching the 'new' me. Yeahhh, and aku harap aku jumpa diri aku yang sebenar.

Kadang-kadang tu aku rasa menyesal sikit sebab tak belajar betul-betul. They all leaving me behind. Diorang tak pandang dah aku ni, hihi.. Kalau tak dulu bukan main macam isi ngan kuku. Aku pergi mana semua nak ikut trololo.. Kk, korang cepat lupa kawan ya? *cry* nak buat macam mana. takdir dah tersurat.. huhu..

Actually, patutnya tahun depan aku tak duduk sini lagi. Aku kena pindah tempat lain ngan mak aku tapi rancangan dibatalkan.. Cause my dad yes.. Aku baru impikan satu hidupan yang baru sedihhh man.. Huhuhu, tapi takpe lah.. Kalau result PMR aku baik, InsyaAllah aku nak masuk asrama. Lagipun kalau aku duduk kat rumah ni mesti tak dapat study sangat. Nanti ayah aku balik aku rasa rimas.. Kenapalah nasib aku macam ni?

Bak kata my BFF " Allah beri apa yang terbaik untuk kita " and " Allah bagi kita ujian sebab Allah sayang kat kita ".. Thanks chingu, kau buat hidup aku bererti.. Sorry lah kalau aku marah-marah kau.. Semua tu demi kebaikan kau jugak, apa yang kau buat and aku rasa benda tu salah.. Aku tegur :)

SOOOO, CONCLUSIONNYAA... Walau apa pun rintangan yang korang hadapi, jangan segan silu berdiam diri, joke joke.. Jangan lupa ingat pada yang Esa.. And ingatlah, korang still ada family and kawan-kawan di sisi okay? Itu sahajaaaa, jam menunjukkan pukul 5:30 AM and aku dah terlambat untuk get ready for school! Zaman sekolah merupakan zaman yang terbaik! ^.^

Orait all? Live your life with happiness! Jangan sia-siakan, and kalau aku dah takde nanti, ingatlah aku selalu kk? Aku tak kata pun aku nak mampus kan -.- so tak payah la sibuk-sibuk nak tanya aku sakit apa joke joke.. Andai kata, sebab ajal maut di tangan Allah. Tak kira muda or tua kematian tetap hadir.. And aku rasa.. erm dah dah no more hihi, aku bosan sebenarnya nak pergi sekolah ni -.-

Semalaman tak tidur and I'm very sleepy. Noob~ kk, sumpah aku ngantuk -.- And mata aku bengkak sebelah ni!! Susah aku nak kelipkan mata aku, sakitnya T.T

P/S: Tadi kann, ada tikus (Eeeeeeeee) usha-usha di belakang tv, bila aku tengok dia cepat-cepat dia nyorok.. Maklumlah baru lepas banjir, semuanya datang bertandang ya idok?

Older Post | Newer Post