welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
Regretting-
Thursday 24 May 2012 | 08:09 | 0 letters
Assalammualaikum , :)

Today I've got math paper, and I failed. Yeah I regret it.. But luckily I got 63% in Geography. Alhamdulillah, syukur :)

One of my chingu failed in Geography and she cried, I felt sorry for her but I can't do anything can I? I wanna comfort her but huhu, so sad.. I also failed in math and I felt very sad about it. I cried but I don't show it, I'm not that type the one that easily cry for something. I cry in peace TROLOLO joke :)

Again, aku marah syuhada. Yeah, Idk I think I just don't fit with her. Aku tak kata aku ni matured or what tapi aku tak suka perempuan yang terlalu manja yang mengedik gedik kat aku macam cacing. Aku memang macam ni so , sorry girl. Tadi maybe aku tengah ngantuk and aku memey macam tu. Kalau ngantuk aku memang marah-marah sikit.

Yeah I think it's my fault too tapi aku just kata " kenapa tak tengok aku punya result math? " yeah, and then she said " dah cikgu tak tunjuk lagi.. Lagipun ----- marah sebab amik kertas tu ".. then aku ngan lydia kata la " kenapa kau bawak kertas tu kat sini? Kenapa kau tak tengok markah je and kasi tau kitorang? " pastu mula la dia mengedik.. " aku nak tunjuk je~ " *tangan di dada mata ke atas* please wei.. Cara dia cakap tu macam budak kecik umur 5 tahun merajuk tau? Aku menyampah betul.. Kalau lah aku ni tak sabar, dah lama aku tampar dia kat situ.

KKKKKK taknak cerita pasal tuu :( sedih aku.. Esok ada sambutan hari guru, and lemme tell you bro. I'm out of money trololo, mianhae cikgu! Tak ada duit, cek dah pokai lah :( ihihihih.. Tak sabarrr nya habis ' ESOK ' hari :) Esok hari last day school ohhh <3

I love it love love love, sarang sarang <3 kuikui, esok aku nak tangkap gambar banyak-banyak <3 ABHHHHHHHH ok ok gtg bai bai o/ :*

P/S: Annyeonghatheyo, tomorrow is the 4th day anniversary for SHINee <3 :3

Older Post | Newer Post