welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
1115
Sunday 1 April 2012 | 08:24 | 0 letters
Assalammualaikum
\Annyeong/

Tadi kat gelanggang, anak buah cikgu datang. Kak Ain ngan Kak Baby <3
Thanks sebab ajar kitorang hihihii, suka suka suka >,<!

Dia ajar kitorang 99 gerakan seni, IDK what they call it LOL. Tapi memang smart huhu, ada part tu aku sikit blurr tapi alhamdulillah aku boleh catch-up. Story story, aku masuk balik silat tapi tak nak active sangat. Maybe ada masa tu aku masuk, ada masa tu aku stop. Aku risau ni, mak ayah aku tekankan aku dalam pelajaran. Haish susah kalau turun kelas ni >,<

LOL back to thaaa story, Kak baby kata "...pakailah contact lens, takut-takut nanti kawan-kawan tumbuk then tetiba kena mata awak kan susah?"
Huhuhu, aku memang nak beli tapi aku takut, dah la banyak nak kena be careful. Aku memang gopoh orangnya so aku tak de keyakinan nak beli contact lens. Kalau aku beli pun tunggu aku fikir masak-masak dulu hahaha!

So conclusion untuk story ni, hari ni memang best! and memenatkan. Otot-otot aku sakit balik :( Gerenti esok macam mayat hidup kat sekolah ahahahhaha. Okey lah mamak mak ajak makan LOL *anak mak* mana adaaa >:( I rindu kakak I je <3 hihihi.

P/S: Lapar tapi tak nak makan. TIDAKKKKKKK diorang dah habis makan!!!!!!!!!! T.T *cry*

Older Post | Newer Post