welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
1112-
Monday 23 April 2012 | 08:10 | 0 letters
Assalammualaikum, Annyeong.

Hai again, again and again benda ni semua berterusan and aku tak mampu nak tanggung sorang-sorang. Nvm, aku taknak cerita pasal tu sekarang.

Fanfic I dah keluar, ada kat bahagian ' Stuff '. Boleh baca yaaaa , tapi sampai episode 2 dulu cause hujan ni, aku kena tutup. Wish me luck next month exam kay?! Sarangggg korang :D

*gedik* I don't have the 'mood' and kalau korang perasan, aku kalau ada problem mesti aku jadi gila sikit. So paham-paham lah kalau tetibe perangai aku dari pendiam jadi bising, haha.. Sorry kay kalau aku terkasar bahasa tadi? Aku sumpah takde mood cause personal problem. Okay aku lapar, tata titi hmm.. what ever -.-

P/S: Hope korang suka baca fanfic tu ya? *flying heart*

Older Post | Newer Post