welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
1019
Thursday 5 April 2012 | 07:31 | 0 letters
Assalammualaikum
\Annyeong/

Aku tak tau apa masalah dia and someone. Hari ni hari emo sedunia kot -,-''
Aku benci orang badmood macam nak rak. Tau la kau badmood tapi tak payah la nak badmood gila-gila. 

Kay.. aku pun sedar yang aku pun macam tu. Cakap orang je lebih kan? .___. 
Sorry ok? Aku dah cakap aku mintak maaf tapi kau still dingin. Habis tu apa lagi aku nak buat? Aku tak suka orang marah-marah aku.

Pasal sorang lagi, aku just nak luahkan apa yang aku rasa but dia pun macam nak tak nak layan aku and dia tetiba kata dia badmood semua. Habis tu aku yang badmood ni kau tak fikir lah? 

Aku benci semua orang. I mean it, really really mean it. Aku benci family aku, aku benci kawan-kawan aku. Heh, aku rasa macam nak tarik balik je apa yang aku post tadi. Kononnya friendship tu berharga.. Tapi aku rasa aku dah hilang semuanya, semua friends aku layan aku macam hantu yang ganggu diorang.

Kalau aku salah please bagitau, kenapa? Aku tak kuat nak hadapi semua ni, huh memang.. Aku ni lembik. Aku memang lembik, bodoh betul aku kan? Berharap kat orang lain tapi sebenarnya harapan tu dah lama hancur. Tapi aku still lagi berharap macam orang bodoh.

Dah lah, aku rasa aku nak stop berharap sebab semua ni jadi sebab aku sendiri. Sebab aku salah buat keputusan, sebab aku terlalu berharap, sebab aku semua jadi hancur.

Maybe aku akan ubah keputusan ni, tapi sekarang ni aku rasa nak berubah. What the heck I'm talking about -,-' Aku dah lama berubah.. Orang je tak perasan, sapa lah aku kan nak orang lain perasan? Dah la aku nak off, buang masa aku tulis benda bodoh yang mengarut ni.


Older Post | Newer Post