welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
1018-
Friday 27 April 2012 | 07:26 | 0 letters
Assalammualaikum, annyeong.

Hai hai, takde mood jugak hari ni. kih kih kih, itu gelak tak ikhlas ya.. Banyak lagi masalah aku nak fikirkan daripada fikir pasal kau la budak gila, tak payah perasan sangat lah yang aku nak hina kau lah kan..? APA point aku nak hina kau pulak? Kau kasi aku satu sekarang?

You see, sebab K-POP aku gaduh ngan kawan-kawan, KESAH pulak aku kan? Sebab kebanyakkan bukan salah aku and aku keep on mengalah macam orang bodoh, pasal aku fikir KAU 'kawan', see dulu bukan main lain BFF, Apa kau BFF. Besf f**k friend? Hotakk kau -.-' 

Aku dah cukup banyak masalah nak lalui, kau pulak tambah macam tambah minyak dalam kuali je -.-' Bikin guaa lagiii panas membara, aku rebus kau nanti. Aku rasa macam nak buang K-pop jauh-jauh dari hidup aku. Agaknya sebab tu dulu aku tolak k-pop, aku takde la nak taksub sangat kan sampai nak gaduh-gaduh pasal bias. 

Aku gurau sikit, kau maki aku macam sial, kau tengah baca? Terasa hati? Kesah pulak aku kan -.-' AKU TAKKAN kesah lagi pasal kau, and from now on aku just anggap kau KAWAN biasa.. Budak talam dua muka, aku rasa nak baling asid je -.- 

Zaman sekarang ni memang susah kan nak cari orang yang betul-betul baik..? Kay fine, aku pun jahat jugak tapi tak de sekejam orang lain kan sampai maki-maki kawan sendiri. Kau nak kata aku anak manja? Habis tu kau tak manja ke ngan mak ayah kau. Bersyukur lah siki mak ayah kau masih ada, huh malas aku nak cakap dah. Buat hati panas je,. Nasib aku dah berubah banyak, kalau tak aku tak tau apa jadi dengan hidup aku -.-

P/S: Kawan aku yang setia? HASYA sorang je. Dia memahami walaupun ramai cakap dia kuajo, korang tau nilai dari penampilan dia je. Tapi tak tau nak nilai hati dia. Tak macam korang, luar baik tapi dalam masyaAllah... Allah je tahu. :l

Older Post | Newer Post