welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
0549
Thursday 5 April 2012 | 03:16 | 0 letters
Assalammualaikum
\Annyeong/

Harini memang aku takde mood gila. Semua ni buat aku jadi tak betul and i don't know why. And even kalau aku tahu pun sebabnya, aku akan pretend yang aku tak tahu sebab semua tu buat aku jadi gila!

Aku jarang bersedih or luahkan apa yang aku rasa kat orang even kat best friend aku sendiri pun. Aku takkan menangis depan kawan-kawan or family aku. Aku tak suka kalau orang risaukan aku pasal benda yang diorang sendiri tak tau sebabnya. And heyy, here I am, telling you that YES IM HAVING A NIGHTMARE HERE!

Aku benci perasaan ni and aku taknak perasaan ni berlanjutan. Aku pun sebenarnya tak mintak perasaan ni dalam hidup aku and kalau boleh aku nak jadi " non-feeling person ". I hate guys sebab semuanya sama je. Yes, dalam banyak-banyak kawan aku only Syuhada tau yang aku actually benci lelaki. Dia pernah tanya " Aku tengok kau macam tak suka lelaki je.. Tiap kali kau borak dengan lelaki mesti kau sakitkan hati dia ". Aku diam kan je, aku malas nak cerita kenapa aku benci lelaki sangat2.

Tapi semua tu tak bermaksud yang aku tak ada perasaan cinta or sad or happy yes whatever. Aku pernah bercinta, and i really really love everyone that I've love and aku susah nak lupakan semuanya. Every person yang aku pernah bersama or just aku minat gerenti buat aku mcm spender basah. Ahhh dah masuk topic, aku taknak cite pasal benda mengarut ni. Semua ni buat aku macam aku ni tak layak hidup or whatever.

But since aku kenal ngan semua orang yang aku ada sekarang ni - Pika,hajar,yad,erin, and terutamanya hasya. Aku belajar erti friendship sebab kawan-kawan real life aku, aku just anggap diorang macam patung. Selain masalah dengan lelaki, aku pun phobia dengan persahabatan :) Yes life is difficult as u can see and as I've been through. And aku tak sanggup nak jadi sosial sebab masalah bodoh aku ni. I hate it, I hate my life. Sometimes aku selalu marah Syuhada and lama-kelamaan aku rasa that I'm useless sebab marah orang innocent macam dia. I'm sorry, mianhae, mian, mian, mian. Aku tak mampu nak luahkan kata-kata tu kat best friend aku sendiri. I'm noob, idiot, stupid, but aku tak sanggup nak percaya yang aku ni noob.

Aku lalui hidup yang teruk bila aku dah meningkat dewasa. Apa aku buat mesti akan menyakitkan hati orang lain, even ada yang wish aku mati. Arghhhh aku tension, seriously. Aku semakin pendiam and meyendiri sekarang, tapi bila aku dah tak dapat pendam segala masalah aku, Aku akan acting weird contoh memekak dalam kelas or cakap benda mengarut. And aku tak mampu nak luahkan apa aku rasa kat family aku sebab diorang tak pernah nak tau apa aku rasa. Sometimes I ask myself, Why I was born? For what? What I'm up to? What I want? What is my reasons? Why I become like this? But, aku sendiri tak dapat nak jawab apa yang aku tanya kat diri aku sendiri. Semua ni menghantui aku! Erghhhhhh dah la, aku rasa post ni terlalu panjang .__.

P/S: Aku bersyukur aku ada korang - pika,hasya,erin,yad. Even if aku terlantar sakit teruk dalam hospital pun, aku takkan pernah lupakan kenangan terindah kita.

Older Post | Newer Post