welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
0500-
Sunday 29 April 2012 | 14:15 | 0 letters
Assalammualaikum..

Hai, im 'back' to the old me, problem? 

Rindu saat-saat aku berjaya dulu, ramai kawan, dihormati, peramah, riang. huhuhuuu, and aku pun tak tau kenapalah aku turning up jadi mcm ni. Jadi loser, penakut, pendiam.

Or maybe aku yang tak jujur kat diri aku sendiri sebab aku asyik fikir yang aku ni loser, etc. I need to change, tapi tak de point pun. Jadi diri aku sendiri dah memadai. Aku beruntung kenal lydia, syafiqah, syuhada. Most important is syuhada. Walaupun aku banyak kali emo emo ngn dia but dia tetap kawan aku. Dia accept who am I, aku akan cuba tak jadi kejam lagi.. 

Haish, dah pukul 5 dah kan? Aku banyak sangat fikir sampai tak boleh tidur -.-' aku ignore apa pun yang diorang cakap, aku malas nak masuk campur dah. Diorang pun tak pernah hargai aku as 'friend', more like enemy or unknown person. And jujur aku cakap, aku memang benci lelaki forever. Lelaki memang sama je ahahaha, semua noob and selfish. Sudahhhh berhenti cakap pasal benda ni.. Aku mengantuk okay..

Mesti kat sekolah aku macam mayat hidup. Diam macam patung and then sleep depan classmates haha, and actually aku rasa happy sebab aku ni kejam. Aku memang mulut laser main lepas cakap je kat orang. Even ada classmate lelaki aku kena marah ngan aku. Nampaknya sifat lama tak boleh nak buang 100% kan? Mak aku dah bebel sebab aku on -.- so what, selama ni aku tak tidur malam jugak.

Huhu, hidup tanpa ayah memang seksa. Okay dah aku malas nak ungkit pasal benda tu, It's just aku tak de tempat nak mengadu. And all i'm all alone. Apa aku buat semua sendirian so aku tak kisah sangat kalau ada orang buat aku sedih cause why? Aku dah tak rasa apa-apa dah, hati aku dah kosong. Hahaha, you better believe it. Wahh, ngantuk dohh huhu -.-'

Selasa cuti, cuti.. sehari je? Aku malas nak pergi sekolah lagi. Rasa nak cuti sampai bila-bila je and duduk rumah tidur, bela lemak. Ramai kata aku keding -.- kuajo kan korang, sampai hati. Aku gemuk! GEMUK! G.E.M.U.K okay?! Seluar jeans aku dah tak muat -.- terpaksa beli baru and duit kutu tu waaa! letih kumpul kena bayar balik seluar jeans!!! WAHHHH, *crybaby*

Okay lah, dah nak dekat 5:30 ni, aku kena mandi and hantar mak aku pergi kerja pastu buat bekal,. nak bawak bekal ke idok? T.T Keychain strawberry yang naz kasi.. Kesayangan aku dah tercicir sebab zip dompet tercabut. HOW COULDDD HOW COULD WAHHHHH, and aku punya lampu automatic tercicir sekali, habis lah aku jalan dalam gelap jap lagi, penakut -.-

Kay, ngantuk day. Tata, bai bai o/

P/S: Cry baby! noob -.-

Older Post | Newer Post