welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
0325
Tuesday 3 April 2012 | 00:39 | 0 letters
Assalammualaikum
\Annyeong/

Today we have a special guest from another school *speaking* LOL joke joke xD
Mamat sekolah tu hensem siotttt hahahaa!!! Mereka semua ada debate~ Ok aku mereng -.-

Diorang datang sebab ada pertandingan debat dalam BI. Aku nak masuk tapi local punya English daaa D:
the main story yang aku nak cerita is - SPOT CHECK! Tadi ada spot check siottttt LOL.
Dah lah aku bawak henset, so aku soroknya di ________. SECRET lah! LOL pengawas perempuan tu duduk meraba aku banyak2 kali, ambil kesempatan ya kau?

Nak tau kenapa dia raba aku nak dekat 2 kali? Pasal ada minah sorang ni pi mengadu kat pengawas yang aku and others bawak henset :/ Actually aku short duit sekarang ni. Disebabkan aku pengawas pusat sumber, and today is hari bertugas aku *ponteng* So aku ingat nak suruh ayah aku ambil aku balik nanti. Dah la belanja RM1. Tu pun aku bawak bekal, macam mana aku nak pi public phone and then call ayah aku? So aku terpaksa membawa henset kesayangan aku pergi sekolah *ceh alasan*

So barang2 kesayangan aku yang kena rampas is :-
i. Liquid air
ii. Gunting kakak aku

Huh, diorang ingat mak bapak aku beli nak bunuh orang/conteng tandas ke? Otak kau tak de eh? Selamba nenek kau je ambil. Duit bapak aku bukan duit nenek kau beli fcuk -,-' Aku gila polak tadi time dia selongkar beg aku then ambil barang2 aku yang digunakan untuk belajar tu. Aku tendang tong sampah, tendang kusi then aku tumbuk pintu. Pengawas tu usha je, mampus kau lah -,-'

Aduh bijak betul lah, aku nak liquid guna apa ni? Aduh kerja sekolah aku berlambak ni, dah la tak de liquid huh sah2 aku malas datang sekolah esok -,- AHHHH tapi nak ambil liquid ngn gunting! >,< *tension*
Ok lah, aku nak tidur LOL joke joke. Pusing gila kepala aku so aku nak baring2 jap. Huhu liquid T.T

P/S: Haish tadi dah la kena panggil bilik disiplin sebab tak tukar baju sukan ._. Aduh banyak betul peraturan sekolah ni ._.

Older Post | Newer Post