welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
0240-
Monday 16 April 2012 | 23:51 | 0 letters
Assalammualaikum
\Annyeong/

Lama tak aku tak on.. ofc lah, aku busy ohoho. *menipu* Aku just malas je nak on. Ni pun maybe aku update then aku lama tak on lagi. 

Btw, ayah aku balik semalam. Tapi harini dia pergi lagi. Sedihnya hidup.. Baru ingat nak ajak dia makan MCd hari ni, tapi tak kesempaian. Kakak aku cuti kerja hari ni, tapi dia tidur pulak. Haish aku rasa sunyi semacam je -.-' Selalu balik rumah sorang-sorang. Duduk tercongok mcm org bodoh lol. Yeah, aku balik rumah, rumah aku sunyi and gelap. *takut gelap* haha, aku terpaksa tutup mata and meraba carik lampu. 

So, aku dah lama tak on ada sebab. Firstly aku rasa badan aku makin lemah and aku takut nak bagitau family aku. Hari tu aku pitam haha, nasib baik tak pengsan betul-betul. Aku just terduduk kat dapur sorang-sorang and then mak aku datang. First sekali dia just tengok je. Then dia pergi ruang tamu and then datang balik pastu marah aku. haha, dia kata " KAU NI KENAPA?! " aku just diam je. Mata aku dah pusing gila and aku betul-betul nak jatuh. Then dia kasi aku minyak kapak, Ily mummyyy, tyvm.

Pastu aku jalan terhuyung hayang macam orang mabuk je hahaha. Nasib ayah aku tak perasan. Maybe dah lama tak makan nasi haha. Aku terpaksa sumbat nasi harini dalam mulut aku, macam nak muntah rasa. Tu pun tak habis tadi, aku buang separuh. Second reason, sebab aku malas. Yes, aku malas. Problem? xD 

ANYWAY, AKU ADA BENDA YANG EXCITING!!!! Tadi kawan-kawan aku yang cantik and baik cakap pasal K-POP and I was !@#!$#@^#@$!@!!!!! KYAAAAAAAA lol. Lupakan tu, tapi aku excited gila macam babun. Diorang cakap muka aku merah gila LOL. Malu gila siotttt., tapi lupakan je benda yang dah lepas kan?! Aku tak sabar gila nak pergi fan-meeting U-KISS. And I really hope my sister akan kotana janji dia yang paling berharga untuk bawak aku and  kawan-kawan aku tu :3

Well, sampai sini je ya boii gurlli, I nak tengok citer Master of Study. Baekhyun comel la, (nama dia ke tu? Lupa dah) lol. Ok tata titii o/

P/S: Tadi kat sekolah actually aku badmood pasal satu benda, thanks ya korang sebab buat aku gelak macam orang gila. *kiss* :3

Older Post | Newer Post