welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
Me.
Sunday 4 March 2012 | 23:12 | 0 letters

Assalammualaikum, annyeong!

Semalam gila letih lol, *buka cerita* Pagi, aku teman akak aku pi interview kerja kat NSK LOL! Then aku laparrr :( Kitorang lepak ler Jusco Cheras Selatan, awalnya nak makan MCD! Sumpahhhh aku teringin nak makan double cheese burger ngn McFlurry :( * cry cry * Then tetibe pulakk time tu ramai -,- Chiss grr >,< Pastu jalan pi KFC, * terliur * Tapii.... *tengok dompet* RM10 jeee ada D: Bapak gila sedih, Pizza? Thanks   je ler.

Pastu kitorang jalan pi Bistro, Hoo! Apa lagi, singgah ler. Aku ingat sedap sangat rupanya hampeh sial puii xD Tak sedap langsung. ._. Habis RM10 aku !@$!$!%#$ <- mencarut. Pastu pergi balik NSK lepak kat kedai cendol *yummm* dah minum semua, kitorang pun balik la, kawan kakak aku kata nak belanja wayang tapi letih sangat la, aku dah tidur dah kat dalam kereta. Buat malu je -,-' Then dia kata, kalau nak hari rabu datang la Leisure mall, dia kan kerja wayang situ :3 Pastu kitoorang balik rumah ayah aku pulak ajak keluar. Aku pun ikut je laa. Dah beli beli barang semua, ayah aku ajak makan Pizza, -,- aku dah la nak muntah *tak sihat* Pastu diorang nak makan pizza yang ada cheese banyak2 tu ._. memang TAK NAK aku makan. Aku pun mintak lerrr Chicken drumet, tapi ayah aku tak kasi. Ok lah, aku boleh terima lagi. Aku diamkan je. Then air sampai aku cakap la
Me: Ayahh! Mana cukup 1 gelas air! <- bukan tengking ok -,-'
Pastu tetibe diorang sume marah aku, aku shock la kejap. Apa hal pulak nak marah, aku cakap je -,-'' Then aku terus merajuk taknak makan. Haa kan dah kene gastrik balik -,-' Dari tadi aku sakit perut je, then rasa nak muntah -,-' Sakit hati aku, nasib baik diorang tak de kat rumah sekarang ni. grrr -,-' Lapar doh :( Aku tak kesah dah diorang nak marah aku ke tak. Aku bukan selfish, tapi asyik aku je dipersalahkan. Apa salahnya aku nak mintak SATU DISH tu je -,-' kedekut tahi idong masin punya ayah. Then mak aku pulak emo2. Time aku taknak makan diorg mula lah kutuk aku. Kata aku ni menyusahkan lah apa lah semua lah, diorang tak tau ke aku punya tension bila diorang buat mcm tu? :(

Aku dah tak de feel dah nak belajar untuk PMR ni, 5A ke 6A ke mampus lah, aku nak 6E -,-' Aku dah tak tahan dah asyik2 aku je yang kene ._. Dah lah tu je aku nak ckp, panjang kan? xD Byee!
P/S: Sumpah aku nak nangis sekarang ni, tapi aku kene kuat! Fighting! o/
  

Older Post | Newer Post