welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
Cookies
Thursday 15 March 2012 | 14:31 | 0 letters
Assalammualaikum
\Annyeong/

Hihihii, hari ni punn tak ada gambar. Tadi aku bangun pukul 8 MALAM -,-' pasal aku tido pukul 10 pagi AHAHAHAA, then bangun2, aku tengok mak aku tak masak ._. aku tanya lahh,
Aku: Ibuu, masak apa? ( tak makan 2 hari ni T.T)
Ibu: Tak masak apa, ibu beli satay tu. pergilah makan
 What?!! aku jerit, hahaha selfish kan? -,-' Aku mana boleh makan kuah kacang, alergi GRRRRRRR.... Aku pun dah polak, mandi2 pastu siap2 pergi beli kat kedai cik bada. Then pegi lagenda ngn awin beli butter cookies my fevret <3 <3 aumm :3 Pastu singgah rumah dila xD

Lepak2 then tetiba je dila panggil si panjang yang lalu kat situ -,-' *AKU TAK SUKA DIA OK?! MAKSUD AKU BUKAN BENCI JUST MALU JE MALU MALU* ok tu memalukan -.-'' Then dia datang lepak ngn kitorang. Aku pun diam je lah, sial betul dia bahan aku. 
Farah kat kem bukan main lagi sombong, dari awal kem sampai sekarang sombong betul.
Tapi bila aku takde, bukan main dia bising pok pek pok pek 
Aku: WHAT THE FUCK KAU *dalam hati je* then aku usha tak puas hati LOL. Aku diam je lahh, tetiba pulak abg dila datang, ceh tau la kau comel LOL joke joke xD, dia pun duduk sebelah aku -,-' pastu dia kata, " Kam.. kam "
Pishhh: Kam tu actually kambing -,- dia mmg dari kecik ejek aku, SAMPAI BESAR MELEKAT GERAM NYA -,-''
Pas dia kata mcm tu aku ckp eee, aku sepak kau nanti ( muka polak ) pastu dia kata '' kam kam '' ( come come ) Pastu semua gelak, aku pun gelak la sama LOL lawak jugak sebenar nya hahahaha, then aku terus lari belakang awin LOL <- my angel T.T Pastu mula la si azren (panjang) tu mengada2 -,-'' dia kata 
Alahhh farahh sini lahh, meh sini meh, meh sini. Farahhh~ farahhhh~
awin ngn dila tak habis2 bantai gelak. MALU SIALLLLLLLLL then faris (abg dila) pun bla -,-' lega hati aku hahahaha pendek! pastu dari jauh dia kata EMBEKKKKKKKKKKKK, aku: HELLL YAHH >:( 
Aku pun kata babiii betul then semua org gelak lg. Dah lama tu kitorang pun balik hahaha sakit hati aku, dahla kat sekolah pun dia main lepas je panggil aku -,-'

Ok ok, aku pergi duluu nak hantar mak aku pergi kerja xD ANNYEONG!
P/S: Tadi azrin kata : sejak bila kau jadi sensitif ni? ( T.T aku dah besar lahh wehh aku bukan mcm duluu lagiiiiii tak paham ke, dulu ye la aku ganas macam laki HAHAHAHAHHA -,- noob )

Older Post | Newer Post