welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
Blank.
Thursday 1 March 2012 | 23:18 | 0 letters

I understand that theres some problems,
And i'm not too blind to know.
All the pain i kept inside me,
Even though you might not see.

Annyeong chigu!
Gilaa arghh, cikgu why why?! Kenapa suruh aku rombak kedudukan pelajar! Kenapa! Nanti diorang mula lah -,-
1st student: Farahhiiii~ Aku nak duduk dengan tuuutttt..
2nd student: Farahiii, jangan pindahkan tempat aku tauuuu.!
me: Ahhh, tengok dulu lahh xDD
Aku dah la tengah tido masa cikgu call nama aku. '' Noorfarahi, Syuhada Aimi ''. Aku terjaga *.* Then mamai sat baru cikgu sebut apa tah aku dah mamai LOLOLO. Hope tak ada orang complain bila aku rombak nanti :( Pweaseeehhhhhh.. k fine, aku nak sambung main game. Chuuguu :3
P/S: Lagu tu lagu ( Put the blame on me - Tasha Manshahar ) 

Older Post | Newer Post