welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
0343
Friday 30 March 2012 | 12:59 | 0 letters
Assalammualaikum
\Annyeong/

Hihihii, hari ni teringat pulak zaman kegemilangan dulu *cehh macam dah tua je*
Nooo lahhh aku teringat time aku silat dulu :3 Ahhh pergi kenduri kawin buat show, pergi gelanggang cikgu zila semua then pergi showcase kat PWTC. Rindu gilaaaaa lahh T.T

Ada satu time tu, datin rosmah mansor dtg kat PWTC time kitorang ada perjumpaan seni silat lincah untuk perempuan/wanita :D


Kiri aku tak ingat, Kanan: Cikgu johari :)

Time ni memang gilaaa best, cikgu johari is our teacher. Ahhh rindunya saat2 manis *cry* huuuuu..
Next is~

Mencekik: Deknah, Pegang pisau: Huda

LOL GAMBAR NI LAWAK SIOT hahahahaha!!! Time tu abg Fizi buat muka lawak loloooo, banyak lagi tapi aku malas nak upload letih -,-'' (gedik je lebih)
Time ni kitorang baru habis makan hahaha. Highclass gila makanan dia, nak tau apa? Mee goreng dengan air kopi O. Grrrrr apa dahhh lololoo..

Last nak balik rumah

Yess, ni time sebelum kitorang balik. Ambil gambar ramai2 memang satu kenangan terindah ahhhh <3 Aku rindu sangat2.. Mesti ada yang tertanya2 " MANA FARAH NI MANA?! " lol ok aku joke.. Actually aku malas nak bergambar hihihii.. Time tu aku tak comel sgt *perasan diri comel sekarang tuihhhh* Haishh..

Conclusion, aku berhenti silat bukan sebab ayah aku marah aku. Tapi sebab PMR! Nak periksa lahhh weiii tolong lahh fahamm, janganlah asyik memaksa aku join balik silat -,-' *cry*

P/s: Aku rindu jugak nak masuk silat. Tapi sekarang antibodi aku tak sekuat dulu, active sikit gerenti nak pitam, haishhh sedih sedih :<

Older Post | Newer Post