welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
0220
Friday 30 March 2012 | 23:34 | 0 letters
Assalammualaikum
\Annyeong/

Huhuuu semalam janji nak pergi tolong akak aku kat NSK, tapi aku terlajak tidur pulak. Haish, maklum lah semalam tidur pukul 4.30AM :( 

One more thing, aku bangun2 terus aku mesej akak aku LOL padahal dia kat bilik sebelah je.. Aku kata : '' wei, minggu dpn je la aku ikut, smlm aku tak tidur "

Hahaha dengan keadaan mamainya aku dok type satu2 :>
Haish aku lapar la sekarang. Bangun2 je ada orang sakitkan hati aku, tuihh ingat kau perfect ke? bla lah -,-'

Errr.. Errr.... ceh ada org spam like kat facebook. Siap kau aku revenge >:)
LOL nasib baik internet aku slow, cehh kau " Danger Osca " Siap kau kalau internet aku dah laju hahahaha

Om nom nom nom TT Aku nak main transformice tp adobe player buat hal hihihiii, ok aku bosan. Tu aku merapu tu -,-' 

P/S: Suddenly feel like I'm a ghost ~ A ghost ~ A ghost ~
No more no more tears~

Older Post | Newer Post