welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
Yoseob!!
Saturday 18 February 2012 | 10:42 | 0 letters

Omoooo! Kenapa kau cute sangat haa? Kalau kau asyik buat muka macam tu, aku boleh mati x]
Ahhh *hentak kepala kat keyboard* OMOOO lols.
Sampai hati kakak aku bagitau budak bengong tu ( jgn marah wei ) yang aku suka dia -,-' Nasib aku dapat kawal keadaan. Aku ckp kat dia.
Aku: Wei, dulu aku suka kau tp sekarang dah tak. Aku just nak anggap kau best friend aku je.        Kau faham ke? T.T
LOL! pelik-pelik. Tapi reality, memang aku dah buang perasaan aku jauh-jauh -,- Kang nanti gaduh sana sini aku malas la. grrr -.- Anyway, tadi dapat main transformice pastu edit blog kejap :( dah lama tak main rindu gila-gila kot! skang ni dia loading macam hampeh sebab disconnect tadi. Aku rasa esok-esok je la aku main. Takpun minggu depan. Isk :( BACK to yoseob.

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH yoseobb!!!!! LOL * tetibe * actually sejak dulu lg aku minat dia. cuma tak de la minat gila babi trolololo. Just sekarang ni aku nak active jadi stalker dia :3 Sebab? DIA CUTE GILA LA weiiii.. kau tak nampak ke ? ahhh ahhhh ahhh * scream out loud *

P/s: Yoseob, u're my husband. Marry me again ahhh <3

Older Post | Newer Post