welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
Exam Week~
Tuesday 28 February 2012 | 08:50 | 0 letters

Assalammualaikum, annyeong!

Okey, like i've told you. Aku dalam minggu exam :( Bapak gila tension doh -,-' Grr, tak cukup tidur gila bahbi xP, aku baru balik dari Giant yang baru bukak kat cheras tu. Wae? Hehehe, aku teman akak aku kerja kat Ryverra. macam tu lerr nak sebut nama dia *aku tak ingat*, btw dalam masa tu dia tolong ajar aku sains ngan kemahiran hidup. *terharu*

Yang tak boleh belaaa, aku dah tak tahan sangat. Aku terus tidur kat meja tu HAHAHAHA -,-' okey fine, malu sial dengan air liur basi LOL JOKE JOKE. hahaa T.T LOL ok ok, hari ni post pendek jee.. Wish me luck esok :( ILY! aku dah ngantuk, ok boyyy~ o/
P/S: Tadi Geo, 2 soalan terakhir aku main tanda je pasai aku dah mengantuk HAHAHAHA, GRRR -,-

Older Post | Newer Post