welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
Eat, Ate.. Err whatever x]
Wednesday 22 February 2012 | 22:52 | 0 letters

Assalammualaikum! Annyeong :)

Lama tak post gambar husband aku *muntah* :]. Aish, tadi kat sekolah bengang je LOL. Cikgu tolonglah tanya soalan yang saya faham. Cakaplah '' Farahi, ceritakan cerita yang awak baca tu'' ni cikgu pergi tanya '' Farahi, apa yang awak baca tadi? '' Aku pun jawablah entah LOL dah tu semua budak kelas gelak -,-' tak ada lah semua.. Eee, buat malu aku je D: dah tu bila budak cina sorang fasih cakap melayu ceritakan, ermmm.. cikgu perli2 aku Aishh *malu*
Anyway, aku tengah lapar ni. Haha, tunggu pakcik bas aku tu bawak bas macam nak mati aku tengok. Slow semacam je, diorang cerita yang dia polak sebab ada orang ngumpat dia bawak bas macam pelesit. *aku ke? LOL* Sorry lah brader, saya taknak mati awal.. Saya nak kawin, nak ada anak, nak cucu nak mati dengan cara tradisional. lol *joke* Okeh la, nak lepak FB jap xD Annyeong!


P/S: aku nak masak bihun, tapi tak tau ada lagi ke tak kat dapur tu. :/ *perut dah bunyi lagu rock*


Older Post | Newer Post