welcome.
"Sometimes love is not enough and the road gets tough, I don't know why." - Lana Del Rey.

farah 17.
forever imperfect.
Anywhere you are Capital Y~
Monday 27 February 2012 | 01:47 | 0 letters

Assalammualaikum, Annyeong!

Hari ni aku buat post pendek jer.  Tadi dah penah membebel HAHAHHAA. ok! Alhamdulillah setelah 4 jam aku siapkan template ni, jadi jugak. Thanks basecode kepada sesiapa yang berkenaan. OK OK JOKE! Aku dah letak kat credit ok? Aku ni bukan jenis main ambil ikut suka aku je LOLOLO. And pikaaa~ Aku letak nama kau sekali sebab aku amek code dashboard, FB, twitter sume tu tau? And sebab kau tolong ajarkan aku buat header <3 ILYVM... *kiss kiss* Ok ok. Buat masa ni maybe aku guna ni dulu. And i am soo sorry sebab aku dalam proses belajar code blogskins. InsyaAllah bila aku dah hafal, aku takkan cilok basecode org lain okeyy ^.^v 
Okey, Ni semua gambar2 yang aku ambil dari pika and apa yang aku ubah. I am sorry~




Credit to pika, *Chingching $.$*
P/S: kata nak makan tadi, tapi dari tadi sibuk dok baca code HAHAHAHH *pekse esok taknak baca -,- *

Older Post | Newer Post